I. Płatności:
Wpłaty za zakupioną wycieczkę turystyczną możecie Państwo dokonać:
- przelewem bankowym,
- przelewem internetowym
- kartą płatniczą
na konto:
Biuro Podróży "Travel AG"
Santander Bank nr rachunku: 27 1090 2079 0000 0001 0345 8801
mBank nr rachunku: 10 1140 2004 0000 3802 8110 8992
w tytule wpłaty prosimy o podawanie numeru rezerwacji przesłanego w dokumentach do Państwa.
Aby skrócić czas oczekiwania na zaksięgowanie Państwa wpłaty i tym samym przyspieszyć proces zakończenie rezerwacji prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty na adres e-mail: rezerwacje@travel2u.pl.
Przesłanie potwierdzenia przelewu jest równoznaczne z akceptacją Umowy i Warunków Uczestnictwa Organizatora.
- gotówką w Biurach Obsługi Klienta
- kartą płatniczą w Biurach Obsługi Klienta (adresy biur BOK poniżej)
- za pośrednictwem płatności elektronicznych
II. Dokumenty
Dokumenty podróżne ("voucher") za zakupioną wycieczkę turystyczną są dostarczone Państwu , w zależności od Organizatora ( oraz terminu wyjazdu) :
- drogą elektroniczną na wskazany przez Państwa adres e-mail
- tradycyjną przesyłką pocztową na adres wskazany przez Państwa
- poprzez osobisty odbiór w Biurach Obsługi Klienta (adresy biur BOK poniżej)
W trakcie rozmowy z naszym Doradcą zawsze zostaniecie Państwo poinformowani o szczegółach i warunkach odbioru dokumentów.
III. Adresy Biur Obsługi Klienta
- 67-200 Głogów, rondo Konstytucji 3 Maja 2, tel. +48 609 050 320, +48 76 834 13 16, e-mail: glogow@travel2u.pl
- 67-200 Głogów, ul. Rynek 83, tel. +48 508 059 262, +48 76 831 32 33, e-mail: glogow.rynek@travel2u.pl
- 67-200 Głogów, ul. Garncarska 16, tel. +48 609 210 290, +48 76 727 39 00, e-mail: glogow.garncarska@travel2u.pl
- 59-100 Polkowice, ul. Moniuszki 3A/2, tel. +48 607 950 880, +48 76 746 35 46, e-mail: polkowice@travel2u.pl